sábado, 4 de junio de 2011

Objectius!



Avui parlem dels objectius que hem arribat, pensem arribar i ens hagués agradat arribar.

ara mateix (4/6/2011) el joc i el servidor funcionen amb:
  • col·lisions (al servidor)
  • prediccions complertes i correctes (al servidor i client)
  • inici i finalització de partides
  • decisió de qui guanya
  • GUI en 2D
  • sistema de logs
  • càrrega de partida via XML
  • arquitectura de servidor escalable
  • sincronisme entre clients (fora d'algun estrany no tenim cap error i es recupera bé)
Esperem arreglar alguns errors com alguna gravetat infinita al client i, un punt que ens agradaria arribar seria implementar transicions per suavitzar els events i evitar petits reajustaments deguts al dead reckoning, seria l'equivalent a implementar un filtre pas baix a les accions de reajustament.

Els objectius (del joc) que segur que no arribarem seran:
  • afegir objectes
  • afegir personatges
  • afegir pantalles -> poder personalitzar-ho
  • control via kinect (project natal? no m'agrada el nom d'ara)
  • millorar el sistema de joc afegint més atacs, animacions, qualitat de les físiques i col·lisons...

Del servidor de joc al servidor web tot just s'ha iniciat a integrar encarregant-se Nacho mentre que la web està molt avançada a punt d'implementar un xat i acabant la generació de sales per jugar.

Per altra part, tenim molt avançat la creació de textures utilitzant drag & drop a la web, cal unir parts, es pot accedir per openID i això li deixo al Borja que ho completi millor al seu gust :) (ho està petant molt)

L'aplicació android ja logueja i es visualitzen les dades, està bastant xula, aquesta part l'esta fent Suay que escrigui com ho té!

Fins aquí els objectius que volíem i els que hem aconseguit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario